Ons werk
Campagnes die de aandacht trekken en mensen met merken verbinden. Begrijpelijk, creatief en steeds treffend. Dit is een selectie van wat we de afgelopen jaren hebben gecreëerd.
Norah
Concepten, campagnes & producties
Voor Norah mochten wij hun wervingscampagne ontwikkelen, gericht op het aantrekken van nieuw talent. De campagne, getiteld "Wij zijn Norah", zet de mensen centraal, want zij vormen het kloppend hart van het bedrijf. Of je nu werkt in een van de winkels, op het hoofdkantoor, binnen visual merchandising of in de distributie, elke medewerker is een onmisbare schakel in het succes van Norah. In deze campagne brengen we de gezichten achter het merk in beeld, want samen maken zij Norah tot wat het is.
Met persoonlijke verhalen laten we zien hoe iedereen bijdraagt aan het succes van Norah.
Voor deze campagne ontwikkelden we outdoor, flyers, etalage-materiaal, print advertising & social media ads om de nieuwe gezichten achter Norah te werven.
SeeMe-nopause
Voor SeeMe-nopause hebben wij een complete identity ontwikkeld van naam, logo, huisstijl, positionering, fotografie & social media content incl. campagnes tot het ontwikkelen en bouwen van een volledig platform. De coming soon pagina is nu alvast in de lucht: www.seemenopause.com
Nieuw platform & complete identiteit
Codam
Codam bereidt de nieuwe generatie voor op de banen van vandaag en morgen. Met een aanpak die op veel vlakken anders is dan die van een reguliere onderwijsinstelling, bieden zij een kwalitatief hoogstaande opleiding tot software engineer die toegankelijk is voor een zo groot mogelijke en diverse groep mensen. Codam is opgericht vanuit de stichting van de founder van TomTom. Voor Codam voeren we verschillende campagnes op Facebook & Instagram om de bekendheid van Codam in de doelgroep te vergroten.
Social media campagnes
E-commerce content
Voor onderstaande merken ontwikkelden wij beelden voor e-commerce om de consument beter tot aankoop te verleiden. Juist omdat bij online winkelen het personeel ontbreekt voor goed advies, is er daarvoor meer nodig dan een simpel, statisch packshot. Wij ontwikkelden voor deze merken lifestylebeelden voor meer merkbeleving op het online schap en beelden met USP's en relevante productinformatie om de conversie te boosten.
ABN AMRO Foundation
Tijdens de eerste briefing gaf onze klant aan: denk compleet "Out of the box", daarna kunnen we het altijd weer downsizen. Dit leverde het mooie concept "Imagination" op, een sterk loyalty programma voor uiteenlopende doelgroepen binnen de sport.
Het maakt niet uit waar je wieg heeft gestaan. Je kunt worden wie of wat je wilt, de opleiding volgen waarmee je je droombaan kunt vinden en de sport uitoefenen waar jij gelukkig van wordt!
Als je echt iets wilt, moet je van dromen naar doen gaan. Het formuleren van concrete doelen gaat je daarbij helpen...
Ontwikkel je persoonlijke vaardigheden
en haal je doelen!
eHealth Ventures Group
Voor eHealth Ventures Group hebben we een compleet nieuwe corporate identity ontwikkeld: van logo, fotografie, brand book, volledig nieuwe corporate website met heldere positionering tot social media content. Zo kunnen zij zich weer volledig focussen op hun e-commerce platformen en producten voor een beter welzijn voor de consument.
Nieuwe corporate identity
Dokteronline
Dokteronline is een platform waarop mensen gemakkelijk online een artsconsult of behandeling kunnen krijgen voor een eenvoudige zorgvraag. Voor Dokteronline voeren we verschillende campagnes op Facebook en Instagram. Inmiddels zijn we ook volop aan de slag met TikTok- advertenties voor Dokteronline in Duitsland.
TikTok biedt veel kansen voor adverteerders, zeker omdat de CPM nog een stuk lager ligt dan op andere social mediaplatformen. Ook de doelgroep 25-50 jaar neemt een steeds groter aandeel in binnen TikTok.
Social media campagnes
Dagravit
Voor Dagravit ontwikkelden wij beelden voor e-commerce om de consument beter tot aankoop te verleiden. Juist omdat bij online winkelen het personeel ontbreekt voor goed advies, is er daarvoor meer nodig dan een simpel, statisch packshot.
Wij ontwikkelden voor Dagravit een merkvideo, lifestylebeelden voor meer merkbeleving op het online schap en beelden met USP's en relevante productinformatie om de conversie te boosten.
E-commerce content
ROTER
Voor ROTER ontwikkelden wij beelden voor e-commerce om de consument beter tot aankoop te verleiden. Juist omdat bij online winkelen het personeel ontbreekt voor goed advies, is er daarvoor meer nodig dan een simpel, statisch packshot.
Wij ontwikkelden voor ROTER een merkvideo, een productvideo, lifestylebeelden voor meer merkbeleving op het online schap en beelden met USP's en relevante productinformatie om de conversie te boosten.
E-commerce content
Dampo
Voor Dampo ontwikkelden wij beelden voor e-commerce om de consument beter tot aankoop te verleiden. Juist omdat bij online winkelen het personeel ontbreekt voor goed advies, is er daarvoor meer nodig dan een simpel, statisch packshot.
Wij ontwikkelden voor Dampo een merkvideo, lifestylebeelden voor meer merkbeleving op het online schap en beelden met USP's en relevante productinformatie om de conversie te boosten.
E-commerce content
Bodyindustrie
Voor Bodyindustrie hebben we een compleet nieuwe identity ontwikkeld: van logo, fotografie, brandbook, volledige nieuwe website met een heldere positionering tot social media content en outdoor communicatie. Zo kunnen zij zich weer volledig focussen op het werven van nieuwe leden en het uitbreiden van de sportschool ;-).
Nieuwe identity en website
ABC Amigos
Voor ABC Amigos hebben wij een complete branding ontwikkeld, van logo, huisstijl, kleding tot een volledige nieuwe website met een heldere positionering tot social media en outdoor communicatie. Op deze manier kunnen zij zich volledig focussen op het werven van nieuwe leden, het aanvullen van hun vrijwilligers en binnenhalen van sponsors ;-).
Branding & website
Natterman
Voor Natterman ontwikkelden wij beelden voor e-commerce om de consument beter tot aankoop te verleiden. Juist omdat bij online winkelen het personeel ontbreekt voor goed advies, is er daarvoor meer nodig dan een simpel, statisch packshot.
Wij ontwikkelden voor Natterman een merkvideo, lifestylebeelden voor meer merkbeleving op het online schap en beelden met USP's en relevante productinformatie om de conversie te boosten.
E-commerce content
Youso Skincare
Voor Youso, een nieuw e-commerce platform voor huidverzorging, ontwikkelden we de brandlook & brand story, het webdesign, logo en fotografie.
Branding & webdesign
STAY AHEAD OF THE DIGITAL GAME
Software Bastards
Zij zijn goed in techniek en lastige IT-vraagstukken, wij in branding & positionering. En dat laatste is dus precies waar we voor deze stoere Bastards aan hebben gewerkt. Een definiëring van de why, how & what, een opfrissing van de website, content creatie en social media-strategie. En we gingen letterlijk samen de lucht in, om vanuit straaljagers te fotograferen voor hun nieuwe huisstijl, geïnspireerd op de film Top Gun (de film met Tom Cruise over straaljagerpiloten. Wie kent hem niet;)?!
Positionering, branding & webdesign